За да сме във форма, най-важното е да сме здрави и за да го постигнем трябва да се храним добре. Здравословните храни са много и много пъти, защото нямаме време или защото си мислим, че е сложно да го постигнем се храним неправилно. При всички случаи, тази ситуация може да се реши много лесно.

Диетолога Джони Боудън създаде един списък със здравословни храни, които хората не консумират, а трябва и ги публикува в своята книга „The 150 Healthiest Foods on Earth“ („150-те най-здравословни храни на земята“). За да видиш част от този списък ще споделя 11 храни, които формират част от него и са лесни за набавяне.

1. Цвекло – един отличен зеленчук за борбата срещу рака. Може да се кнсумира по различни начини, прясно в салата или варено.

2. Зелка – голям източник на хранителни вещества и богата на елементи, които предпазват от рак.

3. Бяло цвекло – този зеленчук забавя появяването на бръчки.

4. Канела – помага за контролирането на захарите в кръвта и холестерола.

5. Сок от нар – зареден с антиоксиданти, този плод сваля кръвното налягане.

6. Сушени сливи – не са талкова вкусни, но са богати на антиоксиданти.

7. Тиквено семе – то e по-подхранващо дори и от самата тиква. Има високо ниво на магнезий, един минерал, който е свързан с намаляването на риска от преждевременна смърт.

8. Сардини – съдържат високи нива на омега-3 и калций. Също и магнезий, фосфор, калий, цинк, манган, желязо и витамин Б.

9. Куркума – една отлична добавка, антивъзпалително и предпазва от рак.

10. Замръзени боровинки – подобряват паметта. Много храни губят свойствата си при замръзване, но не и боровинките.

11. Тиква в консерва – нискокалоричен зеленчук и богат на фибри и със способности да стимулира имунната система благодарение на високото си съдържание на витамин А.

Този списък от 11 храни, които не са трудни за откриване и със сигурност, когато ги включиш в твоят режим на хранене ще видиш много бързо подобрение.

fashionmix.eu%20