Ако имаме възможността да посетим Япония ще разберем, че японците са слабички. Не защото им липсва храна или защото не се хранят, а защото японската диета (японският начин на хранене) е много здравословна. В статистиките, наднорменото тегло е много по-ниско от развитите страни.

Японската диета има много повече предимства от западната диета. От японците можем да се научим да се храним здравословно и така да разрешим проблемите с наднорменото тегло, които са толкова разпространени.

Ако наблюдаваме, което и да е ястие от японската гастрономия веднага си даваме сметка, че приготвят малки количества и Японска диета-всичкозанеяразнообразни продукти. Обратното на западните ястия, които се правят с малко продукти. Истината е в разнообразието.

Нямат много десерти, нито имат изграден навик да ги консумират. Предимно консумират много зеленчуци, плодове, риба и използват бульоните от риба и зеленчуци за да подправят ястието вместо масло, олио или сосове, които са много мазни.

Японската диета се базира на ориз, рибни продукти, зеленчуци, плодове, соя и чай. Консумират много малко количество червени меса, пилешко и захар. Също така, презентацията (външният вид) на ястието е от голямо значение. Подреждат масата по възможно най-атрактивният начин и ястията се сервират в малки чинийки и добре декорирани.

Нека не забравяме, че японците много се разкарват или използват велосипед. Още веднъж се уверяваме, че физическите упражнения и правилното хранене са основни за едно добро здраве.

Японският начин на хранене е без съмнение мечтата на всички поради здравословните предимства, които предлага. Една хилядолетна кухня, която се е усъвършенствала през всичките векове. Всички ястия се приготвят с пресни продукти, в действителност не се консумират консервирани храни, нито съдържащи консерванти.

Ето в това се състои прочутата Японска диета.

fashionmix.eu%20