За да следвате една добра диета е нужно да комбинирате правилно различните групи на храните. По този начин си осигуряваме приема на всички витамини и минерали нужни за да сме здрави и изпълнени с енергия. Хранителната пирамида е перфектен наръчник, който ни помага да направим план на нашата диета. Затова ще направим един преглед на различните категории храни и ще разберем как да планираме нашата диета.

 

Мазнини и сладки: мазнините и сладките трябва да бъдат умерени в нашият режим на хранене. При всички случаи, не спирай мазнините изцяло (някой са здравословни за нашият организъм), само я намали. Доколкото сладките, опитай се да ги ограничиш.

Меса, птици, рибни продукти, бобови, яйца и ядки: протеините са фундаментални. Трябва да влючим от 2 до 4 порции протеин на ден. Избирай само тези меса, които са без мазнина, като пиле без кожата, рибни продукти и червени меса.

Млечни продукти: млечните продукти са ключови, тай като ни помагат да поддържаме нашите кости здрави и силни. Трябва да 2приемаме по 2-3 пъти на ден млечни вродукти с ниско съдържание на мазнини.

Плодове: плодовете са наш голям съюзник, когато става въпрос за нашето здраве. Ако следобедната закуска (или между храненията) ти е от плодове намаляш възможноста да прибягваш към снаксове. От 2 о 4 пъти на ден е полезно да приемаме плодове.

Заленчуци: Ако не ти харесват зеленчуците, добави ги към твоите сосове, яхнии и готвено. От 3 до 5 вида зеленчук на ден.

Хляб, зърнени храни, ориз и макаронени изделия: тези храни са основата на хранителната пирамида. Те снабдяват с енергия нашето тяло. Тайната е в това да прибавиш възможно повече продукти от тази категория.

Ако се придържаш към този наръчник и се храниш по 6 пъти на ден в малки количества ще постигне здраво, силно и атрактивно тяло.

fashionmix.eu%20