Главната задача на диетата е да подмлади и възстанови нашето тяло. Много от ползите, които ни дава нашата храна са краткотрайни, друга са за по-дълго време. Днес ще се запознаем с някой от ползите на една добра диета, така както някой храни не бива да липсват в нея.

За няколко часа можеш да намалиш стреса. Липсата на витамин B6 е свързана с тревогите, стресът и депресията. Жените са по-уязвими да страдат от липса на този витамин с увеличаването на годините. Този витамин можем да го открием в различни храни, специално в картофите, бананите, червеното месо, птичето месо и нахут. Веднъж като консумираме храни със съдържание на витамин B6 се разпределят бързо в нашият организъм. По този начин можеш да се чустваш по-спокоен/на.

Също така, само за един ден можеш да намалиш твоето кръвно налягане. Добавките на калий са една ефективна форма за регулирането на високо кръвно налягане. При всички случаи могат да се окажат опасни, така, че ако не искате второкачествени ефекти, изберете да го овладеете с храната. Можете да го откриете (витамин B6) в повечето плодове и зеленчуци, специално в картофите, сухи праскови, авокадо и банани. Така, че вече знаете: чрез едно здравословно хранене можете да контролирате вашето кръвно налягане.

За малко повече от един месец можеш да подобриш твоята памет. Едно австралийско изследване показа, че фолиевата киселина (един вид на витамин B) подобрява паметта в период от 35 дена. Жените, които участвали в изследването (публикувано в  Journal of Nutrition) подобрили паметта си след като консумирали 750 микрограма дневно фолиева киселина (това количество е равно на една чаена чаша приготвен спанак или една чаена чаша леща). Тези храни са препоръчителни по време на бременноста, така, че трябва да ги добавиш към твоята диета.

 

fashionmix.eu%20