Това, че трябва да се храниш на работа всеки ден не означава, че неможеш да си взимаш подходяща храна, която ти позволява да се грижиш за своята фигура и своето здраве. С малко повече воля и желание докато си на работа,  ще можеш да  спазваш една здравословна диета.

На първо място не бива да прескачаш нито едно хранене. Това, че го правиш не означава, че ще можеш да свалиш килограми, защото ще си по-склонен да се храниш на вън с храни богати на захари и калории. Сащо така, опитай се да се храниш бавно и да сдъвкваш храната много добре. Така ще избегнеш приема на повече храна от нужната за организма ти и ще подобриш метаболизма си.

Ако дневното меню ти е правилно, добави една порция с фибри (салата и пълнозърнест хляб) така твоето хранене ще е здравословно и ще си заситен. Също така можеш да добавиш зеленчици: те са много добър източник на витамини. От друга страна избягвай присъствието в менюто ти на картофена салата, макаронени изделия с майонеза или салами богати на мазнини. Сащо избягвай сосовете богати на мазнини, десерти и сладкарски изделия, замени ги с един плод.

Приготвай си храната за работа в съдове, които имат разделител, за да можеш да поставяш салатата от едната страна и месото от другата. Избирай месо, което съдържа малко мазнини (пилешко, пуешко, телешко, заешко, риба, морски дарове) и да бъде варено или печено на скаричка (фурна) с малко зехтин. Избирай млечни десерти, но да бъдат обезмаслени. Последен съвет: храни се на всеки 4 или 5 часа. По този начин ще бадеш свеж и енергичен.

 

 

 

fashionmix.eu%20