Наново слагаме спанака в центъра на нашето внимание. Вече знаем, че анимационният герой, Попай, беше натоварен да разпространи консумирането на зеленчуци. От онзи момент в САЩ, се увеличиха продажбите на спанак с 30%. Сега ще ви разкажа малко повече за ползите от неговото консумиране и ще ви дам няколко съвета как да прибавите спанака към вашата диета.

Спанакът е отличен източник на хранителни съставки, от които се нуждаем да присъстват на нашата маса. Един голям източник на витамини А, C, Е, К, магнезий, желязо, фолиева киселина и калий. Също така, е голям снабдител на диетична фибра и потентен източник на антиоксиданти.

Консумирането на спанак доставя много ползи за здравето. Може да се намали риска от остеопороза, перде на очите, макулодистрофия, сърдечни болести и някой видове рак като на ободното черво, яйчниците и на простатата. Също така помага и за подобрението на зрението и за здравето на храносмилателната система.

Можем да открием спанака в наличност през цялата година в големите хранителни магазини. Тук ви оставям няколко вдъхновяващи идеи как да го добавите към различните видове храни:

Салати: Смеси малко суров спанак с други зеленчуци (със зелени листа). Подправете с малко накълцан чесън, пипер, оцет от червено грозде и зехтин. Постигни една страхотна салата.

Макаронени изделия: Добави нарязан спанак към която и да е рецепта от макарони или спагети, която на теб ти харесва. Не само подобрява вкусът, но и ползите са големи от тази храна.

Сосове: Направи и добави сос от спанак към твоите любими зеленчуци или към препечени филийки.

Омлети: Добави спанак към твоята любима рецепта за омлет.

Гарнитури: Добави малко индийско орехче и зехтин към варен спанак на пара.

Сандвичи: Вместо да използвате маруля, можете да я замените със спанак.

fashionmix.eu%20