Важно е да поясним, че не е важно да влагаме в кремове, нито в скъпи процедури за да поддържаме нашата кожа млада и атрактивна. Само е нужно да пригодим нашата диета и да добавим в нея нужните елементи за да я поддържаме здрава. В този случай ще разберем кои са храните, които е възможно да ни липсват за да поддържаме здравословното състояние на нашата кожа.

На първо място, най-важна от всичко е: водата. Пиенето на големи количества вода може да помогне за намалянето на някой малки бръчки. Избягвай прекалената консумация на обикновенна дестилирана вода.

Напротив, избирай висококачествена минерална вода. Също така, водата да бъде на стайна температура, така е по-лесно за организма да я абсорбира. Ледената вода има негативен ефект върху стомахът.

Овесът може да елиминира токсичните вещества от вашият организъм, много важен фактор за поддържането на гладка кожа. От друга страна, броколите също се препоръчват. Богати са на витамин А, витамин С и каротин.

Човешкото тяло съдържа антиоксиданти, които могат да намалят състаряването на кожата. Тези антиоксиданти съдържат витамините А, С, Д, Е и каротиноид. Нашият организъм неможе сам да създаде достатачно антиоксиданти и се нуждае да си ги набави от храната, която приемаме. Морковите са още един препоръчителен зеленчук.

Динята прави кожата още по-нежна. Съдържа вещества, които могат да помогнат за заличаването на бръчките. Този плод е богат на витамини, протеини, желязо, калций и други минерали. Също и соята е препоръчителна заради своите хранителни своиства, но не всички знаят, че е полезна за поддържането на външният ни вид. Редусира състаряването на кожата и я поддържа  еластична и здрава.

fashionmix.eu%20