1За да придобиеш мускули и да се възсползваш на максимум от твоят метаболизъм, няма нищо по-добро от протеина. При всички случаи най-доброто е един добър съвет от професионалист и едно коректно консумиране на протеин съобразено с твоите килограми.

Преди да започнеш да взимаш протеин (хранителни добавки), имай в предвид, че трябва да се консултираш с твоят треньор. Направи си изследвания при твоят личен доктор за да знаеш какво количество протеин трябва да приемаш.

Интензивноста от приемането на протеин зависи от твоята настояща мускулна маса, функционирането на твоят метаболизъм и неговата способност за преработка и за размера в които искаш да развиеш твоите мускули.

Организма има възможности да усвоява и абсорбира произтичащия протеин от храните и от хранителните добавки. Колкото по-бърз е твоят метаболизъм, в часа на усвояване на тези протеини ще има по-големи възможности за разтежа на мускулите.

Правилните тренировки и точната диета са ключът за едно добро начало за развиване на мускулите. Кашкавал, сирене, шушулкови зеленчуци, яйца, орехи, меса и всички млечни продукти са богати на протеин и подходящи за качване на мускулната маса.

fashionmix.eu%20