Ако имаш някаква идея върху това как трябва да се храниш, трябва да знаш, че думата „диета“ не е свързана само със загубата на килограми. С натрапчивата мисъл на идеалната фигура, която виждаме по телевизията, списанията, рекламите, можем да свържем диетата с отслабването, но също има и диети за напълняване.

Това е много срещано, докато някой се притесняват за това меко коремче, което започва да обхваща все повече територия около кръста, други се притесняват, че са прекалено слаби, с много тънки крака, с липса на дупе. В много случаи не е естетиката, която ги притеснява, а се страхуват да не да се разболеят.

За да се избегнат тези страхове, най-добре е да се консултирате с диетолог, който е специалист, който  ще открие проблема, ако има такъв или при всички случаи да ви преворъча подходяща хранителна програма, която ще ви позволи да качите килограми. Но, ако искаш да знаеш как се съставя диета за качване на килограми в този пост има едно типично меню за този тип диета.

За първото хранене през денят, закуската е придружена от мюсли със захар; яйца с препечени филийки или салам; или препечени филийки с масло  и мармалад. Всичко това е придружено с кафенце или чайче задължително със захар.

Много е важно в обедното меню да присъстват продукти като макаронени и тестени изделия, придружени с хляб. Тези храни трябва да бъдат допълнени в много случаи със салати (идеални са за  да не нарушат баланса на хранене) и завършваме с десерт, какъвто желаете.

Накрая за вечеря са водещи месата. Една страхотна чиния с месо, украсена с желаната гарнитура и всичко това придружено с необезмаслено сирене или кашкавал, яйца и масло. За финал едно десертче следвано от едно кафенце.

fashionmix.eu%20