Всеки етап от нашият живот се нуждае от различен начин на хранене за да могат да се предотвратят и преборят различните болести пред, които ще се изправим. Следвайки един здравословен начин на хранене, не означава, че трябва да спазваме еднообразна диета. А напротив, означава, че трябва да се съобразим с различните моменти през, които минава нашето тяло за да му дадем това, от което се нуждае.

Както знаем, когато сме бебета се нуждаем от майчина кърма, но когато минем този период след шест месеца ще се добави по-твърда храна.

В ученическите години трябва да се добавят като минимум четири хранения на ден, богати на сурови плодове и зеленчуци.Това е важно, за да се изгради като навик, който ще следваме през целият си живот. В пубертета (или по-рано), когато храна като чипс, сладки и т.н. навлезе в нашето меню, трябва да се задължим да включим в нашите хранителни навици млечни продукти и плодове.

От 20 до 35 годишна възраст е периодът, когато сме независими от нашето семейство, при което се получава голям безпорядък в нашият живот. Точно съвпада с етапа, в който жените забременяват, затова е нужно да се планира никога в нашият хранителен режим да не липсват: плодове, зеленчуци, нито добрите мазнини. След този етап идва ред на годините от 35 до 45 отново минаваме през големи хормонални промени, за което са задъжително да добавим в нашата диета антиоксидантите.

Когато сме вече в андропауза и менопаузата да приемаме повече калций чрез обезмаслени млечни продукти, защото в този етап нашето тяло не се нуждае от мазнини. В нашият режим на хранене немогат да липсват плодове, зеленчуци, риба, растителни масла, сухи плодове (стафиди) и фибри (мюсли): тези последните са нужни за да се приборим със запекът в началото на 50 години.

Всеки етап от живота се нуждае от различна диета (режим на хранене) и затова трябва да обръщаме внимание на нуждите на нашето тяло.

fashionmix.eu%20