Бразилска диета за сваляне на килограми-всичкозанеяБразилската диета за сваляне на килограми се съобразява с вкусовите предпочитания на всеки човек. Тази диета включва много разнообразно меню с необходимите калории за едно здравословно състояние.

Храната, която приемаме трябва да ни доставя количеството калории, от които се нуждаем, зависейки от теглото на човек, метаболизма му и нивото на физическа активност. Затова калориите, които трябва да приемаме са различни  за всеки от нас.

Тази бразилска диета не препоръчва сваляне на повече от 450 гр. на седмица.

Едно добро хранене трябва да включва всички нужни елементи за поддържането на едно добро здравостловно състояние. Ето тук е мястото да използваме известната хранителна пирамида, която ще ни напътства, кои са най-здравословните храни и по колко пъти в седмицата могат да бъдат консумирани.

Протеини: нормалното количество протеини, които трябва да приема един човек са между 50 и 65 грама протеин на ден. Приемането на протеин е много важно, тъй като той предпазва и вазстановява тъканите. Това количество отговаря на две или три порции пилешко, риба, боб, яйца и орехи, както и много други храни.

Въглехидрати: Нужни са най-малко по 100 гр. консумиране на въглехидрати на ден за да не чуствате умора. Това се равнява на 5 до 10 порции на ден от групата на хлебни изделия, мюсли, ориз, макаронени изделия.

Фибри: Количеството фибри препоръчвани в тази диета са 30 гр. дневно. Това са една чаена чаша зърнена закуска, половин морков или боб, една ябълка или средноголяма круша.

fashionmix.eu%20